A Nosztalgia Tv és rádió köszönt minden kedves látogatót '

Kedves Látogató ' A Nosztalgia Blogban a múltra emlékezhetünk' Nosztalgiázzunk együtt ' Facebookon : Nosztalgia oldal Nosztalgia csoport A Nosztalgia bolgban véleményt írhat,üzenhet ' Jó szórakozást '

Keresés ebben a blogban

2011. november 28., hétfő

Mega Hofi : Szeretsz engem - mp3

Hofi  Géza  volt  az  egyik  kedvencem.Szerettem  és  szeretem  Hofit. Nagyon  hiányzik.Emlékére  összeállítottam  egy  válogatást  Hofi  előadásaiból.Ez  az  első  lista  az  mp3  felvételeiből.Ha  rossz  a  kedve,gondja  van,depresszióban  szenved  vagy  szereti  a  kabarét,hallgassa  Hofi  Gézát ' Remélem,hogy  a  Mega  Hofi  tetszeni  fog. Szóljon  ez  a  36  felvétel ' Jó  szórakozást  kívánok '

Kattintson > Mega Hofi : Szeretsz engem- mp3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése